SATICI:

Ünvanı: Kayrasoft Yazılım
Adresi: Mimar Sinan Mh. Atatürk Blv. No:303 Yeşilyurt Apt. Kat:5 Atakum / Samsun
Telefon: 0 362 233 80 33
İnternet Sitesi : https://www.kayrasoft.com.tr/
E-Posta: destek@kayrasoft.com.tr
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0 362 233 80 33

ÖRNEK BİLGİLENDİRME FORMU

1) Sözleşme konusu mal veya hizmetin adı, adeti, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve temel nitelikleri

Ödeme Şekli : Kredi Kartı ile İşlem

  • Sipariş özeti sayfasında sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır.
  • Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir ve şirketimizin bilgisi dâhilinde olması durumunda sayfalarımızda kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.
  • Kredi kartınızın hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize bankanız tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.

  • Ürün/Hizmet Adı ve Temel Nitelikleri Adet Kullanım Süresi Satış Bedeli
    (KDV dahil toplam Türk Lirası)
    Vadeli Satış Bedeli
    (KDV dahil toplam)
    Veri Güvenliği Eğitimi 1 90 gün 149 -TL Vadesiz
    Toplam     149 -TL  
    İndirim     0 -TL  
    Ödenecek Tutar     298 -TL  


    2) Paketleme, kargo ve teslim masrafları ALICI tarafından karşılanmaktadır. Kargo ücreti 0,00 -TL olup, kargo fiyatı sipariş toplam tutarına eklenmektedir. Ürün/Hizmet bedeline dahil değildir. Teslimat , anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile, ALICI'nın yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi Firmamız edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın Ürün/Hizmetü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir. SATICI, sözleşme konusu Ürün/Hizmetün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Bu maddede bahsedilen ürün, alınan dijital eğitim içerik hizmeti sonunda, hak edilmesi durumunda kargolanacak sertifikayı/belgeyi kapsamaktadır. ALICI 90 gün boyunca dijital içeriklere erişebilecek ve sınavlı eğitimler için 3 kez sınava girme hakkına sahip olacaktır. Dijital içerik hizmeti yukarıdaki tabloda belirtildiği üzere 90 gün boyunca ALICI'nın erişimine açık kalacaktır. Yapılan ödeme, 90 günlük erişimi ve eğitimin başarıyla tamamlanması durumunda hak edilecek sertifika/belgeyi kapsar.


    3) Ürün/Hizmet sözleşme tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde teslim edilecektir. Ürün/Hizmetin teslim edilmesi anına kadar tüm sorumluluk SATICI’ya aittir.

    4) Tüketici (ALICI), 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin işbu Mesafeli Satış Sözleşmesin’den cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

    a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

    b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

    c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan www.campusonline.com ‘da yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki kolay iade seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınız kapsamında öngörülen taşıyıcı sipariş edilen Ürün/Hizmetün tarafınıza teslim edildiği kargo firması olup, www.campusonline.com ‘da yer alan kişisel üyelik sayfanızdaki kolay iade seçeneğinde geri gönderime ilişkin detaylar açıklanmıştır.

    Tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka Ürün/Hizmetlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    5) Tüketicinin herhangi bir dijital içerik satın alması halinde dijital içeriklerin işlevselliğini etkileyecek teknik koruma önlemleri ve SATICI’nın bildiği ya da makul olarak bilmesinin beklendiği, dijital içeriğin hangi donanım ya da yazılımla birlikte çalışabileceğine ilişkin bilgiler satın alınan Ürün/Hizmetün www.campusonline.com ‘da satışa sunulduğu sayfadaki tanıtım içeriğinde yer almaktadır.

    6) Tüketicilerin şikayet ve itirazları: Siparişinize ve/veya siparişinize konu Ürün/Hizmete ve/veya şiparişinizle ilgili herhangi bir konuda şikayetinizin olması halinde şikayetlerinizi yukarıda belirtilen iletişim bilgileri veya www.campusonline.com internet sitesinde belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla SATICI’ya iletebilirsiniz. İletmiş olduğunuz şikayet başvurularınız derhal kayıtlara alınacak, yetkili birimler tarafından değerlendirilerek çözümlenmeye çalışılacak ve en kısa sürede size geri dönüş sağlanacaktır. İşbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Mahkemeleri yetkili olup; uygulanacak hukuk Türk Hukuku’dur.

    Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerli olmak üzere İş bu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda;her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan ihtilaflar için TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise TÜKETİCİ işleminin yapıldığı veya TÜKETİCİ ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkili olacaktır.


    SATICI:
    Ünvanı: Kayrasoft Yazılım
    Adresi: Mimar Sinan Mh. Atatürk Blv. No:303 Yeşilyurt Apt. Kat:5 Atakum / Samsun
    Telefon: 0 362 233 80 33
    İnternet Sitesi : https://www.kayrasoft.com.tr/
    E-Posta: destek@kayrasoft.com.tr
    Müşteri Hizmetleri Telefon: 0 362 233 80 33

    ALICI:

    Adı/soyadı/Ünvanı: Ahmet MEHMET
    Alıcı Mail Adresi:kkey5driver@outlook.com
    Adresi: TR
    Telefon: 0
    Tarih : 20.11.2019